جهانبخش: انتقام در ورزشگاه پر از تماشاگر مزه دیگری داشت/جام جهانی، شانس بزرگ هر بازیکنی است
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

هافبک تیم ملی ایران گفت: اگر در دیدار مقابل لبنان ورزشگاه پر بود روی بازی هم تأثیر می‌گذاشت و شاید پیروزی ما لذتبخش‌تر و دلنشین‌تر می‌شد.

: جهانبخش: انتقام در ورزشگاه پر از تماشاگر مزه دیگری داشت/جام جهانی، شانس بزرگ هر بازیکنی است

 

 

به گزارش خبرگزاری میبدما، علیرضا جهانبخش پس از ثبت اولین گل ملی در دیدار مقابل تایلند در دیدار بعدی تیم ملی یعنی بازی با لبنان هم برای اولین‌بار در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گرفت تا شیرین‌ترین روزهای فوتبالی هافبک نایمخن هلند این چنین فرا برسد.

به همین با بهانه با این بازیکن در مورد حضورش در تیم ملی و بازی‌های لیگ هلند همکلام شدیم که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید

فارس: نایمخن هم مغلوب جدال ته جدولی‌ها در لیگ برتر هلند شد. در این دیدار هم 90 دقیقه فیکس بودی و به صورت کامل برای تیمت به میدان رفتی.

در دیدار شب گذشته بیرون از خانه به میدان رفتیم و همین موضوع باعث شد دیداری سخت را تجربه کنیم. در هفته گذشته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و در مجموع روند مثبتی داریم با این حال کمی در بازی‌های لیگ دچار بدشانسی هم می‌شویم که امیدوارم خیلی زود بدشانسی دست از سر تیم بردارد تا بتوانیم از قعر جدول جدا شویم. در دیدار دیشب هم حریفمان ته جدولی بود و برای کسب 3 امتیاز در خانه فشار زیادی را به تیم ما آورد.

فارس: با همه این صحبت‌ها همچنان در انتهای جدول هستید و باید برای باقی ماندن در لیگ برتر از این وضعیت رها شوید.

قبول دارم. از حالا به بعد باید کم کم امتیازات را جمع کرده و خودمان را از قعر جدول جدا کنیم.

فارس:‌ از تیم‌های دیگر پیشنهاد داری؟

فعلا قراردادم با نایمخن 3 ساله هست و خبری از پیشنهادات دیگر نیست. اولین سال قراردادم را سپری می‌‌کنم و اگر هم بخواهند بعید است مسئولان تیم هلندی اجازه جدایی بدهند.

فارس: به تیم ملی برسیم. در دیدار با تایلند اولین گل ملی‌ات را به ثمر رساندی.

خداراشکر. مقابل تایلند از ابتدا بازی را خوب آغاز کردیم. در همان نیمه اول با زدن 2 گل در زمین حریف قاطعیتمان را نشان دادیم. در نیمه دوم هم بازی را کنترل کردیم و توانستیم به یک پیروزی ارزشمند برسیم.

فارس: در خصوص حضورت در این مسابقه هم بگو؟

در اواخر بازی به ترکیب تیم اضافه شدم و توانستم در دقایق پایانی گل سوم تیم ملی را به ثمر رسانده و تلاش سایر بازیکنان را با گلزنی تکمیل کنم. از این بابت خیلی خوشحالم چون احساس خوبی پس از گلزنی داشتم. در مجموع دوست داشتم از فرصتی که کادرفنی به من می‌دهد، بهترین استفاده را ببرم که خوشبختانه این چنین هم شد. امیدوارم بتوانم در آینده هم به همین روند در تیم ملی ادامه دهم.

فارس: چه احساسی از اولین گل ملی‌ات داشتی؟

خیلی خوشحال شدم. در تیم‌های پایه شرایط خوبی داشتم اما حضور در تیم ملی بزرگسالان شرایط متفاوتی دارد و اولین گل می‌تواند هم خاطره‌انگیز و خاطره‌ساز باشد و هم از لحاظ روحی و روانی برای هر بازیکنی تأثیرگذار باشد، ضمن اینکه پس از این دیدار تمام بازیکنان و کادرفنی اولین گل ملی‌ام را تبریک گفتند. بنابراین البته اولین گل ملی یک خاطره بسیار خوب برایم بود.

فارس: به نظر چشم کی‌روش را گرفتی چون در دیدار برابر لبنان فیکس بودی.

بازی با لبنان شرایط خاص خودش را داشت. کی‌روش در این دیدار هم به من اطمینان کرد. در این دیدار هم تمام تلاشم را کردم تا با وجود این همه بازیکن خوب در تیم ملی بتوانم شرایط مثبت و خوبی داشته باشم و امیدوارم کادرفنی هم از من در این بازی راضی باشد.

فارس: از اتفاقات وحشتناک لبنان بگو؟

انفجارهایی که صورت گرفت خیلی روی تیم تأثیر منفی داشت.

فارس: خیابان‌ها هم میدان جنگ شده بود.

پس از این اتفاق تدابیر شدید امنیتی لبنان را فرا گرفت و شاهد حضور تانک‌ و ضدهوایی در خیابان‌ها بودیم تا امنیت شهر تأمین شود.

فارس: انتقام از لبنان هم در ورزشگاه خالی از تماشاگر اتفاق افتاد.

اگر ورزشگاه پر بود روی بازی هم تأثیر می‌گذاشت و شاید پیروزی ما لذتبخش‌تر و دلنشین‌تر می‌شد. البته قرار بود بازی برگزار نشود اما در جلسه‌ای که داشتیم تمام کادرفنی و بازیکنان همدل شدیم تا با یک پیروزی قاطع با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

فارس: در این دو دیدار خارج از خانه تیم ملی به دو پیروزی ارزشمند رسید.

بُعد مثبت این موضوع این بود که توانستیم خیلی زود به جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

فارس: به نظر می‌رسد پس از این باید حریفان بهتر و بزرگ تری برای آماده سازی برای جام جهانی حریفانمان باشند.

قطعا این چنین است. با این شرایط تیمی و انسجامی که به دست آوردیم، دیگر تیم‌هایی مانند لبنان و تایلند در سطح ما نیستند تا بتوانند ما را محک بزنند و قطعا برای آینده به بازی‌های بزرگ‌تر و اردوهای تدارکاتی بهتر نیاز داریم تا با بهترین شرایط راهی جام جهانی شویم.

فارس: با این وضعیت و روند بیش از پیش به بازی در جام جهانی امیدوار نشدی؟

امیدواری برای همه بازیکنان در همه شرایط وجود دارد. من هم از همان ابتدا که دعوت شدم تمام تلاشم را کردم تا ابتدا نماینده خوبی از جانب تمام جوانان کشورم در تیم ملی هم باشم و هم اینکه بتوانم جواب کادرفنی را بدهم. رفتن به جام جهانی و بازی در این رقابت‌ها هم می‌تواند یک شانس بزرگ برای هر بازیکنی باشد. من هم خیلی انگیزه دارم و تمام سعی‌ام را می‌کنم تا بهترین عملکردم را همچنان تا آخرین اردو داشته باشم.

فارس: داماش، تیم سابقت حال و روز خوشی ندارد و به نظر در حال منحل شدن است.

متاسفانه وقتی این خبرها را می‌شنوم خیلی ناراحت می‌شوم چون هنوز خودم را یک داماشی می‌دانم. داماش به جز شرایط مالی از هر لحاظ برای حضور و پرورش بازیکنان مستعد تیمی مناسب محسوب می‌شود. متاسفانه نمی‌دانم چرا هیچ حمایتی از سوی مسئولان و فوتبالی‌ها برای این تیم انجام نمی‌شود در حالی که داماش از هواداران پرشماری بهره می‌برد که با این تیم زندگی می‌کنند و با بردهای داماش خوشحال و با شکست‌هایش اشک می‌ریزند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 3 آذر 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها